11.12.2019/15:32

Lidl testuje dodatkowe bramki za kasami samoobsługowymi

W ramach trwających od niedawna testów kas samoobsługowych w sklepach sieci Lidl, dyskonter sprawdza, jak klienci zareagują na dodatkowe bramki. To rozwiązanie raczej niespotykane w sklepach działających w Polsce, które także pozwalają na płacenie za zakupy w samoobsługowych kasach.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

6 komentarzy

  • Matzek 17.05.2023

    Dlaczego Lidl więzi Polaków? Dlaczego ogranicza wolność i bezprawnie przetrzymuje obywateli?

  • Mis 23 12.12.2020

    Moim zdaniem dobry pomysł...Bo w Biedronce to nagminie ludzie robia zakupy podchodzi do kas samobslugowych szczytuja towar..dla zmyłki przyjade inne karte ze niby płaca i wychodze ze sklepu...pozniej podchodzi do takiej kasy robisz zakupy i Masz doliczone zakupy polezał potrzebuje ktory nie zaplacil

  • Bchk 05.09.2020

    Okropne rozwiązanie. Przezroczysta niemal bramka, nie dość, że klient weźmie bilet parkingowy, sam zeskanuje zakupy, zapłaci, spakuje, zostawi swoje im swoje pieniądze to potraktują to jak potencjalnego złodzieja. Nie podoba mi się ten pomysł. Nie będę tam kupować przez to.

  • erazm 12.12.2019

    Na forach niebranzowych dziesiatki wkurzonych wpisow - ludzie sa oburzeni, zwlaszcza ze chyba kazdy klient musi skanowac rachunek, a nie tylko strefa samoobslugowa jak to bywa na Zachodzie.

  • Rysiek z Klanu 12.12.2019

    Tak jest w sklepie przy Wołoskiej 16 (wejście od Uniechowskiego) w warszawskim biurowcu Mokotów Box. Moim zdaniem - żaden problem dla złodzieja...

  • konsument 11.12.2019

    W poznańskiej IKEA przy ul. Szwedzkiej, przy kasach samoobsługowych od dawna są takie bramki. Żeby wyjść, trzeba położyć na czytniku paragon...

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.