24.07.2019/14:54

Lidl testuje nowe oznaczenia działów sklepowych [GALERIA]

Lidl stara się usprawnić ścieżkę zakupową klienta w swoich sklepach. Sieć właśnie rozpoczęła testy nowych oznaczeń graficznych poszczególnych działów, aby klient mógł łatwiej odnaleźć poszukiwane produkty.

Przypomnijmy, że Lidl czytelne oznaczenia głównych działów sklepowych (Nabiał, Sery, Wędliny, Ryby, Chrupiące z Pieca, Bakalie itd) wprowadził już dawno temu. Są one nieodłącznym elementem aktualnego konceptu sklepowego rozwijanego przez dyskontową sieć w Polsce.

Dodatkowo od dwóch lat w sklepach sieci, nad półkami z towarami, funkcjonowały oznaczenia węższych kategorii produktów, np. cukierków czy batonów. Teraz sieć zmodyfikowała te tablice, zmieniając ich tło z szarego na czarne, dodając graficzne symbole produktów. Ponadto tablice zyskały większy format i są lepiej wyeksponowane.

- Oznaczenia, na które zwróciliście państwo uwagę, to element testowy, sprawdzany w tej chwili w wybranych sklepach Lidl - przekazało w odpowiedzi na nasze pytania biuro prasowe Lidl Polska.

Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidla podkreśla, że starsze (szare) wersje tablic obecne były we wszystkich sklepach sieci.

- Natomiast nieustannie pracujemy nad nowymi rozwiązaniami. Zależy nam na przejrzystej komunikacji oraz na tym aby klient z łatwością odnajdywał interesujące go produkty spożywcze w ramach ogólnych kategorii oraz miejsce na sklepie, w którym zawsze będą na niego czekały bieżące artykuły promocyjne, nowości czy produkty tzw. „do wyczerpania zapasów”. Zmodyfikowane tablice to efekt ciągłych starań właśnie o przejrzystą komunikację dostosowaną do potrzeb klientów - tłumaczy Robaszkiewicz.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • znicierpliwiony millennials 24.07.2019

    Sklep nr 1192 - kiedy wreszcie pojawią się małe wózki na zakupy???

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.