31.03.2020 / 21:20
StoryEditor

Lidl ujawnił listę dostawców marek własnych! Wiemy ilu z nich to firmy z Polski

Supermarket sieci Lidl nr 700 (materiały własne)
Niemiecki oddział sieci Lidl jest jednym z pierwszych sprzedawców detalicznych żywności, który ujawnił globalnych dostawców marek własnych. Katalog obejmuje szczegółowe dane 2986 kontrahentów, którzy produkują dla dyskontera żywność, towary nieżywnościowe i tekstylia. W sumie w zestawieniu na niemal 3000 firm znalazło się jedynie ok. 30 zakładów spożywczych z polskiego podwórka.

Lidl chce radykalnie zwiększyć przejrzystość swoich globalnych łańcuchów dostaw, to dlatego firma postanowiła pokazać skąd pozyskuje towary, które sprzedaje później w swoich skl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.10.2025 / 17:07
StoryEditor
Ile Polacy płacą za kawę? Ceny są bezlitosne, w ciągu trzech lat urosły o ponad jedną piątą
Kawiarnia White Bear Coffee (fot. Materiały Prasowe)

Ogólnopolskie badanie przygotowane przez portal Przyjaciele Kawy pokazuje, że ceny kawy w kawiarniach są zróżnicowane w zależności od miasta. Wszędzie mocno rośnie jednak cena kaw zawierających mleko.

Twórcy badania przeanalizowali ceny espresso, cappuccino i latte podawanych w kartach menu ponad dwóch tysięcy kawiarni z całego kraju. Porównano ceny w poszczególnych regio...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.10.2025 / 13:17
StoryEditor
Polska sieć franczyzowa Hitpol obchodzi 25-lecie działalności i planuje rozwój w następnych latach
Impreza sieci Hitpol (fot. Słodko Gorzko)

Hitpol, franczyzowa sieć zrzeszająca sklepy z Małopolski, Podkarpacia i Świętokrzyskiego, świętowała 25-lecie działalności. W trakcie jubileuszowej imprezy zorganizowano targi, spotkania biznesowe oraz szkolenia i konferencję.

Sieć Hitpol – organizacja franczyzowa założona w 2000 r. – świętowała jubileusz działalności podczas wydarzenia, które było "okazją do wspomnień i podsumowań, ale przede wszyst...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. październik 2025 02:59