Lidl uruchomił nowy podcast Dobry Temat. Karol Okrasa będzie rozmawiał m.in. o ekologii i trendach żywieniowych
Nowy podcast Lidl Polska będzie poświęcony m.in. ekonomii, ekologii czy trendom żywieniowym. Gospodarz podcastu Dobry Temat, Karol Okrasa, będzie dyskutował na te i inne tematy z zaproszonymi gośćmi.
Lidl chce w ten sposób zachęcić swoich klientów do poznawania ważnych zagadnień, które przybliżą eksperci z różnych dziedzin. Nowy format dostępny jest od 16 listopada w największych serwisach podcastowych oraz na stronie internetowej detalisty.
„Skąd się biorą ceny? Co robić, aby nie marnować żywności? Jak będą wyglądały zakupy w niedalekiej przyszłości? Jakie rozwiązania ekologiczne stosuje się w sklepach? Tych i wielu innych ciekawostek ze świata Lidla dowiemy się z podcastu – cykliczny program pod tytułem Dobry Temat poprowadzi Karol Okrasa” – reklamuje dyskonter.
– W Lidl Polska zależy nam na otwartej komunikacji z naszymi klientami. Wiemy, że to, w jaki sposób funkcjonują sklepy, skąd tak na prawdę biorą się towary na półkach i co wpływa na ich cenę jest bardzo interesujące dla wielu osób. Podobnie jest z ekologią czy niemarnowaniem żywności. Mamy nadzieję, że podcast Dobry Temat, prowadzony przez Karola Okrasę, będzie dla naszych klientów atrakcyjną propozycją, z której zaczerpną wielu wartościowych treści. Jako sieć współpracujemy z Karolem już od wielu lat, jesteśmy przekonani, że nikt inny lepiej niż on nie poprowadzi Dobrego Tematu – zachęca Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications Lidl Polska.
6