14.09.2016/11:05

Anna Durzyńska, została dyrektorem ds. personalnych Lidl Polska

Anna Durzyńska objęła stanowisko dyrektora ds. personalnych spółek grupy Lidl w Polsce. Lidl zatrudnia w Polsce ok. 15 tys. pracowników w swoich sklepach, biurach i centrach dystrybucyjnych.

- Jestem pełna uznania dla pozycji, jaką Lidl zdobył na polskim rynku, również w dziedzinie polityki personalnej. Do tej pory byłam klientką sklepów Lidl, a teraz będę miała możliwość, by wykorzystać swoje doświadczanie w rozwoju i dalszym kreowaniu strategii personalnej sieci” – przyznaje Anna Durzyńska, dyrektor ds. personalnych Lidl Polska.

Anna Durzyńska posiada 17-letnie lat doświadczenia w obszarze HR. Pracę zawodową rozpoczęła od firmy konsultingowej DDI Polska oraz japońskiego producenta opon Bridgestone Firestone.

Od 2000 r. pracowała w NIVEA Polska Sp. z o.o. Siedem lat obejmowała stanowisko Dyrektora HR dla wszystkich spółek Grupy Beiersdorf w Polsce oraz w krajach bałtyckich, pełniąc również funkcję Członka Zarządu, a ostatnim stanowiskiem zajmowanym w NIVEA była funkcja Dyrektora HR na region Europy Wschodniej.

Anna Durzyńska jest absolwentką UAM w Poznaniu, Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa, stypendystką niemieckiej fundacji DAAD oraz ukończyła studia Executive MBA w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu we współpracy z Helsinki School of Economics. Ma 43 lata, urodziła się i mieszka w Poznaniu.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10.000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 550.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.