Lidl wydaje najwięcej na reklamę w TV. Sieci handlowe "utrzymują" telewizję
Lidl był najbardziej aktywną marką pod względem reklamowym w telewizji w I półroczu 2017 roku (w grupie 4+, z wynikiem GRP 32 100). Na podium oprócz niego uplasowali się operatorzy sieci komórkowych – Orange (GRP 25 058) i T-Mobile (22 978). Warto jednak zwrócić uwagę, że w TOP10 rankingu znalazło się aż sześć sieci handlowych: Lidl, Biedronka, Tesco, Kaufland, Rossmann i Neonet, a na 14 miejscu można znaleźć Carrefour Polska. W porównaniu z rankingiem obejmującym pierwsze dwa kwartały 2016 roku w tegorocznym zestawieniu zabrakło pięciu marek, pojawiło się natomiast sześć nowych.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
3 komentarze
-
10.08.2017
@dodge A2 ma najlepsza ofertę na kartę w tej chwilii
-
09.08.2017
A2mobile na 17stym miejscu, całkiem nieźle choć reklam nie ma tak dużo to nadrabiają ofertą pewnie
-
09.08.2017
A2mobile na 17stym miejscu, całkiem nieźle choć reklam nie ma tak dużo to nadrabiają ofertą pewnie
7