Lidl zwraca 100 proc. ceny produktów. Na czym polega strategia cenowa detalisty?
Dyskontowa sieć sklepów spożywczych stawia na program lojalnościowy i oferuje kolejne promocje dla użytkowników aplikacji Lidl Plus.
Pozostało jeszcze 90% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
3 komentarze
-
20.09.2022
Zadowolony klient Lidla,promocja przy zakupie 3 kostek masła i dodatkowo zakupy za min bodajże 49zł to to samo co kup 5 żehy zapłacic ttajiej.Nie ma nic za darmo wszystko jest wkalkulowane tak żeby klient myślał ze kupił taniej,a sklep ma taki zysk jak powinien.
-
22.08.2022
Złote jajko za 1.50zł? Ale jaja, ale jaja, ale jaja.
-
22.08.2022
I lepsza taka promocja niż oferty w stylu "kup 5 sztuk żeby zapłacić 15% taniej"...
14