Limpol zakończył rebranding marki Vera
Firma Limpol ogłosiła zakończenie prac rebrandingowych marki własnej Vera. Marka funkcjonująca zarówno na polskim rynku detalicznym jak i w sektorze HoReCa, przeszła wizerunkową metamorfozę.
Nowa strategia marketingowa podkreśla wartości marki i wyróżnia się spójną identyfikacją wizualną. Na sklepowych półkach pojawiły się produkty spożywcze z całego świata w nowej atrakcyjnej szacie graficznej z nowym hasłem „Vera. Cały świat w twojej kuchni!”.
W 2018 roku rozpoczęto działania w obrębie nowej strategii marketingowej. Zarząd firmy podjął decyzję o rebrandingu marki oraz o ujednoliceniu swojej identyfikacji wizualnej. Limpol na bieżąco śledzi nowe trendy i tendencje rynkowe – chce komunikować się z otoczeniem w nowy lepszy sposób.
Marka Vera odświeżyła swój wygląd, nabrała mocy a ponad 120 produktów w ofercie zyskało nowe etykiety. Firma w swoim przekazie kładzie nacisk na pochodzenie, najwyższą jakość oraz przystępną cenę importowanych produktów.