03.04.2019/16:19

Limpol zakończył rebranding marki Vera

Firma Limpol ogłosiła zakończenie prac rebrandingowych marki własnej Vera. Marka funkcjonująca zarówno na polskim rynku detalicznym jak i w sektorze HoReCa, przeszła wizerunkową metamorfozę. 

Nowa strategia marketingowa podkreśla wartości marki i wyróżnia się spójną identyfikacją wizualną. Na sklepowych półkach pojawiły się produkty spożywcze z całego świata w nowej atrakcyjnej szacie graficznej z nowym hasłem „Vera. Cały świat w twojej kuchni!”. 

W 2018 roku rozpoczęto działania w obrębie nowej strategii marketingowej. Zarząd firmy podjął decyzję o rebrandingu marki oraz o ujednoliceniu swojej identyfikacji wizualnej. Limpol na bieżąco śledzi nowe trendy i tendencje rynkowe – chce komunikować się z otoczeniem w nowy lepszy sposób. 

Marka Vera odświeżyła swój wygląd, nabrała mocy a ponad 120 produktów w ofercie zyskało nowe etykiety. Firma w swoim przekazie kładzie nacisk na pochodzenie, najwyższą jakość oraz przystępną cenę importowanych produktów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.