22.12.2021 / 13:09
StoryEditor

Łukasz Dominiak, Animex: Polacy rzadziej odwiedzają sklepy, ale częściej kupują produkty paczkowane

Łukasz Dominiak, dyrektor ds. public i government relations w Grupie Animex (fot. Animex)
Praktycznie od początku trudnej sytuacji epidemicznej w kraju obserwujemy pewną zmianę trendu wśród konsumentów, którzy rzadziej odwiedzają sklepy, ale ilościowo kupują więcej produktów. Kolejna zmiana to wybieranie produktów pakowanych, czekających w lodówkach, kosztem lady obsługowej – zauważa w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Łukasz Dominiak, dyrektor ds. public i government relations w Grupie Animex.

Czy przed świętami Bożego Narodzenia można wciąż zaobserwować zwiększony popyt na produkty mięsne?

Mimo, że tradycyjnie wigilia Bożego Narodzenia kojarzy się z daniami...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.05.2025 / 08:12
StoryEditor
Zalando rośnie i poprawia rentowność. Segment B2B staje się coraz ważniejszy dla platformy
Zalando pokazało najnowsze wyniki (fot. Alexander Fedosov/Shutterstock)

Zalando pochwaliło się wynikami za pierwszy kwartał 2025 r. Firma poinformowała, że wartość sprzedaży brutto (GMV) w pierwszym kwartale zwiększyła się o 6,5 proc., do poziomu 3,5 mld euro. Przychody podskoczyły natomiast o 7,9 proc. do 2,4 mld euro.

Z minionym kwartale skorygowany EBIT Zalando wyniósł 46,7 miliona euro (wobec 28 mln euro). Oznacza to wzrost marży o 0,7 punktu procentowego do poziomu 1,9 proc.

Ilu kl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.05.2025 / 20:09
StoryEditor
Conter kupi Corri. Włosi przejmują polskiego dystrybutora kosmetyków i chemii gospodarczej
Paweł Szuba, prezes Corri

Włoska spółka Conter złożyła w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów wniosek o zgodę na przejęcie kontroli nad krajowym, szeroko znanym dystrybutorem kosmetyków firmą Corri. Czym zajmują się Włosi?

Spółka Conter z siedzibą we włoskim Lodi Vecchio chce przejąć firmę dystrybucyjną Corri z Katowic. Według dokumentów Włosi chcą zarządzać spółką "wspólnie z Anną Młynarczyk, Łuk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2025 11:37