22.03.2017/15:20

M. Seńczuk, Polomarket: Na wojnie cenowej pomiędzy Biedronką a Lidlem tracą wszyscy!

Trudny rynek pracownika i wojna cenowo-promocyjna między największymi graczami na rynku, to wyzwania, które będą miały największy wpływ na sektor handlu w 2017 r. - mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Michał Seńczuk, członek zarządu i COO, Polomarket.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • krycha 27.03.2017

    Faktycznie jakość słaba ostatnio: warzyw i owoców już nie biore. ostatnio czekałam wiecznosc, zeby Pani z zaplecza wyszła i sprzedała mi mięco, chociaz mnie widziała ze czekam i czekam...

  • Luck 23.03.2017

    Może z cenami nie odjechali, ale z jakością towarów fresh i czystością na sklepach, niestety tak. Omijam z daleka bryyyyyy

  • PK 23.03.2017

    Mało kto zarabia tak dobrze jak JM (Biedronka i nie tylko) na... odroczonych terminach zapłaty za towar! Tu się robi prawdziwą kasę!!! A konsumenci nie muszą o tym wiedzieć! Dotyczy to zresztą pewnie i Lidla, ale tu liczy się efekt skali - Biedra czy Rossmann włożyli w ten biznes dużo, i teraz mogą dyktować, od kogo wezmą towar, i kiedy, za niego zapłacą. Majstersztyk! Oczywiście (p)osłowie nie mogą o tym wiedzieć. Oni zajmują się od pół roku aptekarzami, a od roku "zakazują" handlu w niedzielę (pewnie stanie na 2 niedzielach miesięcznie, coby było spójnie z rozkładem pracy wg kodeksu).

  • mm 22.03.2017

    Jedna z nielicznych polskich sieci ktora ma szanse przetrwac... Nie odjechali z cenami

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.