10.03.2020 / 10:39
StoryEditor

Sprzedaż w sklepach wystrzeliła z powodu koronawirusa! Dane Nielsena to potwierdzają

(fot. materiały prasowe)
W ostatnim tygodniu lutego sprzedaż detaliczna produktów FMCG wzrosła aż o 17 proc. – zdradziła podczas Kongresu Słodycze i Przekąski 2020 Monika Dyrda, client director w Nielsen Connect Polska.

Jak wskazała ekspertka, to oczywiście efekt koronawirusa. Polacy robią zakupy na zapas. Szczególnie dotyczy to produktów pierwszej potrzeby, takich jak mąka, makaron czy ryż. Zn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.04.2024 / 09:40
StoryEditor
Wittchen z ponad 90 mln przychodu po pierwszym kwartale. Firma uruchomiła sprzedaż internetową na nowym rynku
Witryna sklepu Wittchen (fot. Wittchen)
W pierwszym kwartale 2024 roku Grupa Wittchen osiągnęła 93,1 mln zł przychodów ze sprzedaży. To rezultat o 3 proc. niższy od wypracowanego w zeszłym roku, gdy jak podkreśla firma, popyt ze strony klientów z Ukrainy mocno napompował wynik, ale już o 45 proc. wyższy niż jeszcze dwa lata temu.

Według wstępnych szacunków, w pierwszym kwartale 2024 roku sprzedaż Grupy Wittchen w segmencie detalicznym zmalała o 1 proc. w stosunku rocznym do 84,1 mln zł, podczas gdy w seg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.04.2024 / 13:37
StoryEditor
Prezes UOKiK wyjaśnia, skąd biorą się kary nakładane na sieci handlowe. I radzi, jak je zmniejszyć
Tomasz Chróstny, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK)
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta przedstawił nowe wyjaśnienia w sprawie nakładania kar za praktyki ograniczające konkurencję. Zwrócił uwagę m.in. na okoliczności łagodzące.

Jak zwraca uwagę UOKiK, ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów mówi jedynie o maksymalnej karze za udział w porozumieniu ograniczającym konkurencję oraz nadużywanie pozycji...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 09:33