09.11.2016 / 03:48
StoryEditor

Małgorzata Sosnowska, JMP/Biedronka: Klient staje się coraz bardziej wymagający

Na zdjęciu: Projektant Maciej Zień i Małgorzata Sosnowska, dyrektor kategorii w Jeronimo Martins Polska (materiały prasowe, Jeronimo Martins Polska)
Na temat współpracy ze znanymi projektantami i efektów tej kooperacji, a także  rozwoju kategorii produktów non food w sklepach sieci Biedronka w mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe,.pl Małgorzata Sosnowska, dyrektor kategorii w Jeronimo Martins Polska.

Dla Biedronki projektowali już Bohoboco, duet Paprocki & Brzozowski i Loft 37. Kilka tygodni temu w sklepach sieci pojawiły się tekstylia łazienkowe zaprojektowane przez Maciej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. kwiecień 2024 13:52