Marc Dherment, dyrektor generalny Grupy Muszkieterów w Polsce: Handel przyszłości będzie multikanałowy i multiformatowy [WYWIAD]
- Nasz footprint online jest dziś niewystarczający, pomimo, że znacząco zwiększyliśmy nasz zasięg w ostatnim roku. Pracujemy nad tym, aby dalej go rozwijać. Nasz footprint fizyczny – offline – również jest dziś niewystarczający. Daleko nam jeszcze do zagęszczenia supermarketów, którą sieć Intermarché ma na przykład we Francji, gdzie poszczególne sklepy są od siebie oddalone o około 17 km. Niemniej jednak nasz powrót do ekspansji od początku bieżącego roku ma temu celowi służyć - mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Marc Dherment, dyrektor generalny Grupy Muszkieterów w Polsce.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
4