20.08.2021 / 13:13
StoryEditor

Marka Kubota wchodzi na giełdę. Producent klapek ruszył z emisją akcji i chce pojawić się na NewConnect

Klapki Kubota (fot. mat. prasowe)
17 sierpnia br. spółka Kubota S.A. ruszyła z emisją II transzy akcji. Ma ona charakter otwarty, a to oznacza, że każdy może zostać akcjonariuszem. Wartość zapisów na akcje przyjętych w ofercie publicznej przekroczyła już próg emisji ustalony przez spółkę wynoszący 1 250 002 zł. W ramach trwającej do 24 sierpnia emisji akcji producent klapek planuje pozyskać do 2,5 mln zł na dalszy rozwój.

Marka Kubota oferująca popularne w latach 90. klapki reaktywowała swoją działalność w 2018 roku. W ciągu trzech lat od wznowienia działania kultowe klapki ponownie podbiły serca...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.04.2024 / 10:14
StoryEditor
GUS zrewidował w górę dane o inflacji w marcu. Żywność potaniała, a które produkty najbardziej?
Finalny odczyt GUS-u okazał się odrobinę wyższy od tzw. odczytu flash (fot. Shutterstock)
Nie 1,9 proc. jak wskazywał szybki odczyt, lecz 2 proc. wyniosła inflacja konsumencka w marcu - podał Główny Urząd Statystyczny. Ceny żywności - bez uwzględniania napojów - były niższe zarówno w porównaniu z lutym, jak i w ujęciu rocznym.

Żywność potaniała w marcu o 0,3 proc. miesiąc do miesiąca, a o 0,3 proc. rok do roku. Sklasyfikowana razem z napojami bezalkoholowymi potaniała o 0,1 proc. w porównaniu z lut...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.04.2024 / 15:43
StoryEditor
Jakie nowe sklepy pojawiły się na polskim rynku w ciągu ostatnich trzech miesięcy?
Wojciech Wojtowicz, analityk w Dziale Doradztwa i Badań Rynku firmy Colliers, fot. Colliers
Jak wynika z danych firmy doradczej Colliers, w ciągu trzech pierwszych miesięcy 2024 r. całkowita podaż nowoczesnej powierzchni handlowej wzrosła nieznacznie w porównaniu do wyniku na koniec 2023 roku - o 78 tys. mkw., przekraczając 12,9 mln mkw. Spadek odnotował wolumen powierzchni handlowej pozostającej w budowie, osiągając na koniec marca poziom 386,5 tys. mkw.

W I kwartale 2024 r. nowa podaż obejmowała sześć nowych obiektów oddanych do użytku, a także rozbudowę 3 już istniejących. Wszystkie projekty zrealizowane zostały w formacie par...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. kwiecień 2024 16:22