01.06.2016 / 15:37
StoryEditor

Marka własna to wciąż istotny wyróżnik dla sieci handlowych (wideo)

Małgorzata Więch, członek zarządu ds. rozwoju Partnerskiego Serwisu Detalicznego (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Do wszystkich sklepów Gama właśnie wprowadziliśmy 41 produktów naszej własnej marki. Zdecydowaliśmy się na to, bo produkty marki własnej są istotnym wyróżnikiem dla sieci handlowych, a w przypadku sklepów spożywczych o taki wyróżnik dziś bardzo trudno – powiedziała portalowi wiadomoscihandlowe.pl Małgorzata Więch, członek zarządu ds. rozwoju Partnerskiego Serwisu Detalicznego podczas IX Kongresu Handlu i Dystrybucji 2016.

Więch podkreśliła, że produkty sygnowane logo sieci stanowią dodatkowe narzędzie sprzedażowe i pozwalają budować marżę. – Nasze produkty są w większości oferowane pod marką Gama...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 76% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 14:20
StoryEditor
Biedronka z promocję 12 + 12 piw gratis na majówkę 2025. Kiedy i jakie marki?

Sieć sklepów Biedronka tradycyjnie już na majówkę wprowadza promocje typu 12 + 12 na piwo. Na jakich warunkach można skorzystać z oferty? Kiedy obowiązuje promocja i na jakie piwa?

W artykule przeczytasz:

  • Biedronka z promocją na piwo 12+12. Kiedy pierwsza oferta?
  • Biedronka z promocją 12+12 na piwo na majówkę 2025
  • Biedronka ma także piwo w promocji 10+10 przed majówką
  • Jakie są inne promocje na piwa w Biedronce w okresie majówki?
  • W jakich godzinach będzie otwarta Biedronka 2 maja?

Biedronka z promocją na piwo 12+12. Kiedy pierwsza oferta?

Sieć dyskontów Biedronka postanowiła jak co roku na sprawdzoną promocję piwną, która przyciąga do sklepów wielu klientów. Pierwsza odsłona oferty 12+12 piw gratis obowiązywała od 25 do 27 kwietnia 2025 roku. Akcja dotyczyła piwa w butelkach zwrotnych, ale pod warunkiem zakupów dokonanych z użyciem karty Moja Biedronka lub aplikacji lojalnościowej.

Biedronka z promocją 12+12 na piwo na majówkę 2025

Również w okresie majówki 2025 Biedronka wprowadza kolejną odsłonę tej akcji. W okresie od 29 kwietnia do piątku 2 maja obowiązuje promocja 12 + 12 gratis na piwa w puszkach.

W ramach promocji można kupić:

  • piwo Żubr Jasne Pełne;
  • piwo Żywiec Premium.;
  • piwo Tyskie Gronie.

image

Dino kusi promocją piwa 10+10 gratis na majówkę. Za butelkę to będą "grosze"

Natomiast wyłącznie w

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 70% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.05.2025 / 10:08
StoryEditor
Duży awans w Mastercard. Magdalena Balcerzyk na szczycie
Magdalena Balcerzyk awansowała w Mastercard (fot. Magdalena Balcerzyk /LinkedIn)

Przez lata pracowała w sieci Żabka. Teraz z początkiem maja Magdalena Balcerzyk, sprawująca dotychczas funkcję business development director w firmie Mastercard, objęła nowe stanowisko.

Magdalena Balcerzyk z Mastercard związana jest już od ponad ośmiu lat. Przez ponad sześć lat sprawowała funkcję business development directora, a jeszcze wcześniej  merchant sal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. maj 2025 16:00