26.06.2018/08:26

Marki nie zrezygnują ze sponsoringu polskich piłkarzy

Pomimo złych wyników polskiej reprezentacji na trwających Mistrzostwach świata w piłce nożnej w Rosji, polskie marki sponsorujące piłkarzy nie zamierzają rezygnować ze współpracy - pisze Rzeczpospolita.

Wśród firm, które zadeklarowały, że współpraca z piłkarzami będzie kontynuowana, Rzeczpospolita wymienia m.in. Kompanię Piwowarską (Tyskie), Jeronimo Martins (Biedronka) czy Maspex. Sponsorują one polską reprezentację, a także Roberta Lewandowskiego.

Według ekspertów nawet złe wyniki sportowców nie wpływają na ich atrakcyjność marketingową. Tym bardziej, że kontrakty zawierane są na kilka lat i bazują na długoletnim wizerunku.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Jw 26.06.2018

    A co mają zrobić, jak na fali dmuchanego balonu prezesi tych spółek wydali miliony złoty na wizerunki tych miernot?! Teraz muszą w tym trwać do końca kampanii bo plany marketingowe nie są na 2 tygodnie tylko na kilka miesięcy. Miernoty wzięły kasę do kieszeni i adios :-). Teraz firmy, które mają tych dziadów na witrynach sklepów najwięcej stracą bo nikt nie będzie chciał kupić np. garnituru w którym lansuje się patałach.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.