27.09.2019/16:13

Marki własne sieci handlowych napędzą rozwój rynku żywności bio w Polsce

Rynek żywności bio i kosmetyków naturalnych w Polsce jest jeszcze we wstępnym stadium rozwoju. Zwłaszcza żywność jest jeszcze stosunkowo droga i nie jest powszechnie dostępna. Rynek rośnie bardzo szybko – mimo to, wciąż jest on, i pozostanie, stosunkowo słabo rozwinięty w porównaniu do krajów Europy Zachodniej - wynika z raportu "Rynek żywności bio  i kosmetyków naturalnych  w Polsce 2019" przygotowanego przez firmę PMR Market Insigh. Zdaniem ekspertów wprowadzanie do oferty sklepów produktów marki własnej sprawi, że tego typu artykuły staną się bardziej dostępne dla przeciętnego konsumenta.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.