19.06.2020/08:16

Mars, Colgate-Palmolive i PepsiCo zmieniają swoje kultowe produkty. Chcą walczyć z rasizmem

Wiele tradycyjnych marek z ponad 100-letnią tradycją, mających swoje korzenie w USA, nawiązuje w nazwach oraz wizualizacji do wizerunku czarnoskórych osób. Teraz ma się to zmienić. Firma Mars chce zmienić markę Uncle Ben’s, PepsiCo markę Aunt Jemima, a Colgate-Palmolive jedną z najbardziej popularnych w Azji past do zębów – Darlie.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Max46 19.06.2020

    Dlaczego nie walczą z antysemityzmem powszechnym wśród czarnych i europejskich Amerykanów, a tym bardziej wsród muzułmanów.Czarni też są często anty biali,nie wiem jak to nazwać
    Mam znajomych z Nigerii i Kemerunu,ale oni mają zupełnie inna mentalność niż ci roszczeniowcy z USA czy Francji.

  • woytazz 19.06.2020

    Kampania antyrasistowska po śmierci czarnoskórego,naćpanego faceta a tymczasem w stacjach radiowych puszczane non-stop są utwory czarnoskórego pedofila Michaela Jacksona.....

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.