06.02.2019 / 14:09
StoryEditor

Maskotki Angry Birds w Polomarketach. Polska sieć zapoczątkuje tegoroczny pluszakowy szał?

(Źródło: Polomarket)
W sklepach sieci Polomarket rozpoczęła się akcja promocyjna, w ramach której można zdobyć pluszowe zabawki – ptaszki z sagi Angry Birds. W poprzednich latach to Biedronka i Lidl rozpoczynały „pluszakowy szał”. W tym roku pierwszy jest Polomarket.

Promocja zorganizowana przez Polomarket trwa od 6 lutego do 4 maja 2019 r. lub do wyczerpania zapasów. Znaczki za zakupy wydawane będą do 20 kwietnia. Maskotki można zdobyć za d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Konrad Kaszuba
08.12.2025 / 09:54
StoryEditor
Sieć Blumiś z Wrocławia debiutuje w Warszawie. Czy rzuci wyzwanie Żabce? [GALERIA]
Pierwszy sklep sieci Blumiś w Warszawie
Pierwszy sklep sieci Blumiś w WarszawieBartosz Tesławski
Pierwszy sklep sieci Blumiś w Warszawie
Założona w 2017 roku sieć Blumiś działa przede wszystkim we Wrocławiu, ale też w Krakowie i Warszawie (fot. Blumiś/Facebook)Blumiś/Facebook
Pierwszy sklep sieci Blumiś w Warszawie
Pierwszy sklep sieci Blumiś w WarszawieBartosz Tesławski
Pierwszy sklep sieci Blumiś w Warszawie
Pierwszy sklep sieci Blumiś w WarszawieBartosz Tesławski
Pierwszy sklep sieci Blumiś w Warszawie
Pierwszy sklep sieci Blumiś w Warszawie
Pierwszy sklep sieci Blumiś w Warszawie
Pierwszy sklep sieci Blumiś w Warszawie

Wrocławska sieć delikatesów osiedlowych Blumiś najpierw zaczęła ekspansję w Krakowie, a teraz wchodzi do Warszawy. Gdzie w stolicy jest jej pierwszy sklep. Czym sklepy Blumiś chcą konkurować z Żabką?

W artykule przeczytasz:

  • Gdzie sieć Blumiś otworzyła sklep w Warszawie?
  • Czym sklepy Blumić chcą konkurować z Żabką?

  • Kto jest właścicielem sieci Blumiś?

Sieć sklepów Blumiś rośnie we Wrocławiu i Krakowie

- Nie ma potrzeby jeżdżenia do supermarketów i stania w gigantycznych kolejkach do kas. Jesteśmy blisko - tak reklamuje się wywodząca z Wrocławia sieć delikatesów Blumiś.

Sieć powstała w 2017 roku a jej nazwa nawiązuje do logo - niebieskiego misia. W stolicy Dolnego Śląska prowadzi aż 24 delikatesy. Jakiś czas temu rozszerzyła działalność o kolejne wielkie miasto - Kraków - gdzie ma już cztery punkty: przy ul. Lema, Ciesielskiego, Fredry i Bochenka. 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 71% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.12.2025 / 13:08
StoryEditor
Flagowa Biedronka na Słowacji
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)fot. Sebastian Rennack
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)
Przy wejściu dwie wyspy – jedna z owocami, a druga z warzywami – tworzą zachęcające pierwsze wrażenie świeżości. Dedykowane oświetlenie kreuje również zauważalnie bardziej wysublimowaną atmosferę już na samym początku ścieżki zakupowej. (fot. Sebastian Rennack)fot. Sebastian Rennack
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)
Konsekwentne stosowanie pomarańczowych komunikatów cenowych w całym sklepie sprawia, że propozycja wartości jest natychmiast widoczna dla kupujących.(fot. Sebastian Rennack)fot. Sebastian Rennack
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)
Zaraz za działem z warzywami i owocami znajduje się dedykowana przegroda promocyjna „Super Cena”, rozpoczynająca dział z nabiałem, serami i wędlinami. (fot. Sebastian Rennack)fot. Sebastian Rennack
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)

Biedronka wprowadza na Słowację format hybrydowy, który łączy dyskontowy handel detaliczny żywnością z bogatym asortymentem produktów zdrowotnych i kosmetycznych.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. grudzień 2025 02:25