11.08.2017/11:12

Maspex rozwiązał umowę z agencją odpowiedzialną za markę Tiger

Firma Maspex Wadowice rozwiązała umowę z agencją J. Walter Thompson Group Poland, która odpowiadała za obsługę m.in. marki Tiger Energy Drink w social mediach - podaje portal wirtualnemedia.pl. Rozwiązanie umowy nastąpiło za porozumieniem stron.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Ichi- san 17.08.2017

    Neomarksistowski marsz przez instytucje zdaje egzamin. Zainstalowali się oni nawet w agencjach PR. Prezes Pawiński udaje niewiniątko, ale przecież obrazoburcza wymowa tzw. kartek z kalendarza nie jest niczym nowym. W tym przypadku flirt z tzw. "lewactwem" i "prawilne" myślenie okazały się dla niego bardzo szkodliwe.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.