26.01.2023 / 09:11
StoryEditor

Master Burger debiutuje w Polsce. Ukraińska sieć restauracyjna zaczyna od Warszawy

Master Burger debiutuje w Polsce. Ukraińska sieć restauracyjna zaczyna od Warszawy (Master Burger/fb)
Międzynarodowa sieć restauracji Master Burger otwiera swój pierwszy lokal w Polsce. Na pierwszą lokalizację wybrała Centrum Handlowe Blue City w Warszawie. W transakcji pośredniczyła międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield, reprezentując najemcę.

Master Burger to sieć restauracji obecna na rynku czeskim od 20 lat i od 2 lat w Ukrainie. Posiada aż 8 lokalizacji w Kijowie, a obecnie otwiera pierwszy w Polsce lokal o p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.06.2025 / 11:30
StoryEditor
Grupa CCC poprawia rentowność. Dariusz Miłek zapowiada, że sklepów pod szyldami CCC i HalfPrice będzie intensywnie przybywać
Sieć CCC jest perłą w koronie obuwniczo-odzieżowej grupy, którą zarządza Dariusz Miłek (fot. Shutterstock)

Obuwniczo-odzieżowa Grupa CCC opublikowała ostateczne wyniki za pierwszy kwartał roku obrotowego, czyli miesiące luty-kwiecień 2025. Pokazują one wyższe przychody, zyski oraz poprawę rentowności. Jak poradziły sobie poszczególne szyldy należące do Grupy, czyli CCC, HalfPrice, Eobuwie i Modivo?

W okresie luty-kwiecień 2025 r. Grupa CCC odnotowała wynik EBITDA na poziomie 377 mln zł (o 25 proc. wyższy niż w analogicznym okresie roku ubiegłego) i poprawę rentowności EBIT...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.06.2025 / 19:04
StoryEditor
Amo’ya od Rossmanna. Sieć buduje rytualny ekosystem wokół nowej marki własnej i aplikacji
Marka Amo‘ya od Rossmanna

Sieć Rossmann wprowadziła do oferty polskich sklepów nową markę własną pod nazwą Amo’ya, która pochodzi od łacińskiego słowa „amo”, które oznacza „kochać”, oraz „ja”, co tworzy wyrażenie „kocham siebie”. Innowacyjność projektu nie wynika ze składu produktu czy projektu opakowań, ale tego, w jaki sposób sieć drogerii obudowała linię kosmetyków swego rodzaju ekosystemem rytuałów, który będzie budowany dzięki aplikacji mobilnej, którą sieć rozwija już od kilku lat.

Linia Amo’ya od Rossmanna to 42 produkty, które - jak zapewnia firma - pomagają nawiązać bliski kontakt z własnym ciałem. Są wśród nich kosmetyki do mycia i kąpieli oraz pielęgn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. czerwiec 2025 01:04