08.11.2019 / 08:57
StoryEditor

Vilma Drulienė została nową szefową Maxima International Sourcing

Vilma Drulienė, CEO Maxima International Sourcing (Maxima)
Vilma Drulienė została 6 listopada br. dyrektorem generalnym Maxima International Sourcing, spółki zależnej Maxima Grupė, specjalizującej się w międzynarodowych zakupach produktów dla sieci sklepów litewskiego operatora. Będąc członkiem zarządu spółki, Drulienė nadal będzie pełniła funkcję dyrektora handlowego i członka zarządu w Maxima Litwa.

Nowa CEO firmy Maxima International Sourcing zastępuje na stanowisku Gintarasa Jasinskasa, który do tej pory zarządzał firmą. - Gintaras osiągnął wyznaczone mu cele na kluczow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.09.2025 / 21:26
StoryEditor
Pamapol zainwestuje w kategorię innowacyjnych produktów roślinnych
Spółka Kwidzyn należąca do Grupy Pamapol zainwestuje w kategorię innowacyjnych produktów roślinnych

Należąca do Grupy Pamapol spółka Kwidzyn S.A. otrzymała rekomendację Narodowego Centrum Badań i Rozwoju (NCBiR) do dofinansowania nowoczesnego projektu w obszarze przetwórstwa roślinnego.

Pamapol szuka możliwości rozwoju w Kwidzynie

Projekt spółki zależnej Pamapolu pod nazwą „Innowacyjne ziarniste produkty roślinne otrzymywane z zastosowaniem niekonwen...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.09.2025 / 14:33
StoryEditor
Marki własne na cenzurowanym? Ministerstwo planuje badanie [TYLKO U NAS]
Na zdj. produkty Go Vege, marki własnej sieci Biedronka (fot. mat. pras.)

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi prowadzi prace analityczne związane z zagadnieniem marek własnych sieci handlowych. W najbliższych miesiącach zrealizuje badanie, które ma pokazać, jakie byłyby skutki ewentualnego ograniczenia sprzedaży wyrobów private label w sklepach na rzecz marek producenckich - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Wyniki badania mają pomóc rządzącym w podjęciu decyzji, czy warto dążyć do zmian w prawie.

Według YouGov w 2024 r. marki własne odpowiadały już za 23,2 proc. wydatków na produkty FMCG (żywność, kosmetyki, środki czystości oraz karmę dla zwierząt) w Polsce. Przekłada...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. wrzesień 2025 07:43