09.09.2016 / 09:32
StoryEditor

McCormick w tym roku wprowadzi do sprzedaży 40 innowacyjnych produktów

Olivier Touzalin, prezes firmy McCormick Polska (fot. materiały prasowe)
Firma McCormick Polska dokonuje relaunchu marki Kamis. Produkty zyskały nowe logo i odświeżone opakowania, które - jak zapewnia prezes firmy, Olivier Touzalin - podobają się konsumentom i są "całkowicie zgodne z DNA marki".

Prymat komunikuje, że jest nowym liderem wartościowym kategorii. Oznaczałoby to, że po latach przewodzenia kategorii Kamis oddał pałeczkę rywalowi…

Nie komentujemy komu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.11.2025 / 15:44
StoryEditor
Dino wypada słabiej od Biedronki i Żabki. Co się zacięło w maszynce z Krotoszyna?
Na zdj. Dino w Siedlcach (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Analitycy Noble Securities negatywnie oceniają zaraportowane przez Dino Polska dane finansowe za trzeci kwartał. Wyniki okazały się bowiem niższe od prognoz tego domu maklerskiego oraz od rynkowego konsensusu. "Szczególnie mocno negatywnie zaskakuje sprzedaż, przede wszystkim w odniesieniu do konkurencji" - czytamy.

"Znając opublikowane wyniki Żabki i Biedronki od Dino należało oczekiwać dynamik sprzedaży na poziomie 20-21 proc. i LfL około 7 proc. Tymczasem Lfl na poziomie 4,4 proc. jest...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.11.2025 / 21:52
StoryEditor
Dino planuje strategiczną inwestycję, która przyspieszy podbój Ściany Wschodniej
Centrum dystrybucyjne Dino

Sieć supermarketów Dino Polska kontynuuje realizację długoterminowej, agresywnej strategii rozwoju, która opiera się na własnym, potężnym zapleczu logistycznym. Kluczowym elementem tej układanki jest obecnie wschód Polski, gdzie sieć planuje zagęszczenie swojej obecności, a nowym, strategicznym punktem jest Mazowsze.

Centrum dystrybucyjne w Wiśniewie przyspieszy ekspansję Dino

Kolejnym elementem do rozwoju ekspansji na północno-wschodnią Polskę jest planowana inwestycja w gminie Wiśniew p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10. grudzień 2025 15:28