19.02.2021/08:48

McDonald’s stawia na minimalizm i wprowadza nowe opakowania

Restaurator postanowił odświeżyć wygląd opakowań swoich kanapek. Nowe grafiki są dużo prostsze i bardziej przejrzyste.

O sprawie pisze portal wirtualnemedia.pl. Na nowych pudełkach pojawiły się napisy z nazwą produktów oraz prostymi grafikami, mówiącymi o tym, co znajduje się w środku.

W ten sposób na opakowaniu słynnego Big Maca znalazła się sezamowa bułeczka, a na pudełku kanapki rybnej Filet-O-Fish morskie fale.

Odświeżenie grafik to nie tylko wyjście w stronę klienta, ale także chęć ułatwienia pracy personelowi. Teraz ma mu być łatwiej rozpoznawać produkty i sprawniej kompletować zamówienia.

Portal wirtualnemedia.pl dodaje, że nowe opakowania będą wdrażane stopniowo na całym świecie w ciągu najbliższych dwóch lat. Od jesieni 2020 roku były wprowadzane na wybranych rynkach m.in. w Australii i Nowej Zelandii.   

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także