McDonald’s zainwestował w sztuczną inteligencję. Pracownicy McDrive stracą posady
McDonald’s kupił system komunikacji głosowej Apprente. W okienkach McDrive pracowników przyjmujących zamówienia już wkrótce zastąpi sztuczna inteligencja. To rozwiązanie wdrożone zostanie na całym świecie.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
4 komentarze
-
20.09.2019
Może to z Tobą jest coś nie tak, skoro nawet maca nie potrafisz zamówić?
-
19.09.2019
Groszek To jest jak najbardziej projekt Sztucznej Inteligencji. U fachowców nazywa się takie systemy chat-booty. W Polsce już kilka działa :)
-
19.09.2019
Z Panią w okienku się dogadać nie można. To teraz dopiero będą jaja.
-
18.09.2019
Chyba ktoś tu nie zna definicji słów
'sztuczna inteligencja'.
Mam nadzieję że ten kto tworzy te artykuły ma czasem wyrzuty sumienia, że ciągle ludzi w błąd wprowadza
3