18.09.2019/13:51

McDonald’s zainwestował w sztuczną inteligencję. Pracownicy McDrive stracą posady

McDonald’s  kupił system komunikacji głosowej Apprente. W okienkach McDrive pracowników przyjmujących zamówienia już wkrótce zastąpi sztuczna inteligencja. To rozwiązanie wdrożone zostanie na całym świecie.

Sieć restauracji przekonuje, że sprzedawcy obsługujący klientów nie zawsze są wypoczęci i w dobrym nastroju. Wirtualny asystent sprzedaży nie ma takich problemów. Wdrożenie rozwiązania sieć motywuje więc troską o dobro klientów i potrzebą podniesienia jakości obsługi.

Twórcy Apprente chwalą się tym, że ich system od razu rozumie także kolokwialne zwroty i nie bazuje na stopniowej nauce języków, ale można wdrożyć go od razu. Za jakiś czas będziemy mogli przetestować go w Polsce, bo rozwiązanie zostanie wdrożone we wszystkich krajach na świecie.

W restauracjach sieci McDonald’s codziennie jedzenie zamawia ok. 68 mln klientów. Ponad połowa z nich korzysta z okienek McDrive.

Dodaj komentarz

4 komentarze

  • dd 20.09.2019

    Może to z Tobą jest coś nie tak, skoro nawet maca nie potrafisz zamówić?

  • mmm 19.09.2019

    Groszek To jest jak najbardziej projekt Sztucznej Inteligencji. U fachowców nazywa się takie systemy chat-booty. W Polsce już kilka działa :)

  • Pomorzanin 19.09.2019

    Z Panią w okienku się dogadać nie można. To teraz dopiero będą jaja.

  • Groszek 18.09.2019

    Chyba ktoś tu nie zna definicji słów
    'sztuczna inteligencja'.

    Mam nadzieję że ten kto tworzy te artykuły ma czasem wyrzuty sumienia, że ciągle ludzi w błąd wprowadza

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.