01.11.2019/16:10

McDonalds inwestuje w technologie. McDrive wie, co chce zamówić klient, zanim dojedzie do okienka

Słynny fast food chce unowocześnić sprzedaż w swoich restauracjach za pomocą nowoczesnych technologii. Po ekranach do zamówień wdroży innowacje w systemie McDrive.

Po wprowadzeniu dotykowych ekranów ułatwiających zamawianie kanapek i zestawów, McDonald’s rozpoczyna romans ze sztuczną inteligencją. W niektórych lokalizacjach McDrive będzie rozpoznawał tablice rejestracyjne swoich klientów, żeby oferować im ulubione dania. Na podstawie poprzednich zamówień ekrany dotykowe w drive thru będą proponować zamawiającym kanapki i dodatki, które najbardziej odpowiadają ich zwyczajom zakupowym – niezależnie od tego, czy ktoś jest fanem sezonowych nowości, czy klasycznego Big Maca.

Sieć próbuje połączyć klasyczny koncept stacjonarnych burgerowni znanych od dziesiątek lat z nowoczesnymi technologiami. Sieć w ostatnim czasie boryka się z problemem połączeniem żywieniowych eko-trendów z daniemi, które tradycyjnie serwuje. McDonald’s stał się synonimem fast foodu, który w ostatnich latach obwiniany jest o powodowanie otyłości i związanych z nią chorób. Dlatego restauracje wprowadzają do swojego menu sałatki, owoce, odchudzają kanapki, serwują burgery z kurczakiem, wrapy z krewetkami, czy stawiają na lokalnych dostawców warzyw.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.