21.09.2021/14:15

"Mężczyzna nie prosi o pomoc. Nie musi, bo…" Ale może H&M powinno? Sieć przeprasza za szkodliwą kreację

Kompletną klapą i powielaniem szkodliwych stereotypów zakończyła się najnowsza kampania marki H&M promujące aplikację mobilną, a w zasadzie jedną z jej funkcjonalności. Firma przeprosiła i usunęła szeroko krytykowane materiały promocyjne. 

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Zizu 21.09.2021

    Sklepy mają wpływ na wiele spraw społecznych. Od wpływu na środowisko, po warunki pracy i wynagrodzenia. Kiedy nie chcą płacić podatków w Polsce albo zatrudniają na czarno dzieci do szycia szmatek za 1 dolara dziennie, to wtedy jest lament. A kiedy mówią kto ma być prawdziwym mężczyzną, kobietą, jak ma się zachowywać itp. to jest OK? Równie dobrze mogli zareklamować tę aplikację hasłem: Kobieta siedzi w domu. Nie musi wychodzić z kuchni, bo... teraz nasza aplikacja sama podsunie jej pomysł na stylizację.

  • zaskoczony klient 21.09.2021

    Sklepy odzieżowe zajmują się problemami społecznymi czy sprzedażą ubrań? W jaką stronę to zmierza? Niech mi to ktoś wytłumaczy, bo naprawdę nie rozumiem.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także