21.09.2021/14:15

"Mężczyzna nie prosi o pomoc. Nie musi, bo…" Ale może H&M powinno? Sieć przeprasza za szkodliwą kreację

Kompletną klapą i powielaniem szkodliwych stereotypów zakończyła się najnowsza kampania marki H&M promujące aplikację mobilną, a w zasadzie jedną z jej funkcjonalności. Firma przeprosiła i usunęła szeroko krytykowane materiały promocyjne. 

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Zizu 21.09.2021

    Sklepy mają wpływ na wiele spraw społecznych. Od wpływu na środowisko, po warunki pracy i wynagrodzenia. Kiedy nie chcą płacić podatków w Polsce albo zatrudniają na czarno dzieci do szycia szmatek za 1 dolara dziennie, to wtedy jest lament. A kiedy mówią kto ma być prawdziwym mężczyzną, kobietą, jak ma się zachowywać itp. to jest OK? Równie dobrze mogli zareklamować tę aplikację hasłem: Kobieta siedzi w domu. Nie musi wychodzić z kuchni, bo... teraz nasza aplikacja sama podsunie jej pomysł na stylizację.

  • zaskoczony klient 21.09.2021

    Sklepy odzieżowe zajmują się problemami społecznymi czy sprzedażą ubrań? W jaką stronę to zmierza? Niech mi to ktoś wytłumaczy, bo naprawdę nie rozumiem.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także