28.12.2022 / 14:25
StoryEditor

Mężczyźni wolą e-zakupy, kobiety lubią wyjść do sklepu [BADANIE]

Barbora zrealizowała badania wyniki których pokazują, że wbrew pozorom preferencje zakupowe dotyczące zakupów spożywczych nie są sprzężone z płcią (Barbora.pl)
Internetowy sklep spożywczy Barbora zrealizował badania wyniki których pokazują, że wbrew pozorom preferencje zakupowe dotyczące zakupów spożywczych nie są sprzężone z płcią. I choć to kobiety częściej polują na promocje, to jednak ich wybory dotyczące produktów spożywczych, nie różnią się tak bardzo od tych, których dokonują mężczyźni. 

Wyniki badania wykazały, że to mężczyźni częściej niż kobiety, decydują się na zakupy spożywcze przez internet, choć różni ich od siebie zaledwie kilka punktów procentowych....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2024 / 15:43
StoryEditor
Żabka zapowiada rychły debiut w Rumunii. Wiemy, kiedy ruszy pierwszy sklep pod szyldem Froo w tym kraju
Przemysław Kijewski, dyrektor operacyjny Żabka Polska, zapowiada, że pierwszy sklep pod logo Froo w Rumunii ruszy już za kilka tygodni (fot. Wiadomości Handlowe)
W ciągu najbliższych kilku tygodni Żabka uruchomi pierwsze sklepy Froo w Rumunii - mówi Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w spółce Żabka Polska. Ta zapowiedź padła z jego ust 22 kwietnia podczas konferencji Żabka Biznes Expo.

O debiucie sieci Żabka w Rumunii jest głośno już od kilku tygodni. Jak dotąd sieć oficjalnie nie chciała jednak potwierdzić tych informacji.

Żabka robi skok na Rumunię...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2024 / 12:38
StoryEditor
Pierwsza taka Żabka. Ruszył sklep w centrum handlowym ze strefą gastronomiczną i konsumpcyjną jak w McDonald‘s [ZOBACZ ZDJĘCIA]
Żabka w centrum handlowym Avenida w Poznaniu (fot. mat. prasowe)
Żabka w centrum handlowym Avenida w Poznaniu (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Żabka w centrum handlowym Avenida w Poznaniu (fot. mat. prasowe)
Żabka w centrum handlowym Avenida w Poznaniu (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Żabka w centrum handlowym Avenida w Poznaniu (fot. mat. prasowe)
Żabka w centrum handlowym Avenida w Poznaniu (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Żabka w centrum handlowym Avenida w Poznaniu (fot. mat. prasowe)
Żabka w centrum handlowym Avenida w Poznaniu (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Żabka w centrum handlowym Avenida w Poznaniu (fot. mat. prasowe)
Żabka w centrum handlowym Avenida w Poznaniu (fot. mat. prasowe)
Żabka w centrum handlowym Avenida w Poznaniu (fot. mat. prasowe)
Żabka w centrum handlowym Avenida w Poznaniu (fot. mat. prasowe)
Żabka, która rozbudowuje swoją ofertę gastronomiczną coraz mocniej, wykonała kolejny krok i otworzyła w poznańskiej Avenidzie sklep z bardzo rozbudowaną ofertą gastronomiczną. Klienci w tym miejscu poczują się jak w lokalu fast-food, bowiem strefie sklepowej towarzyszą dwie inne strefy: gastronomiczna i konsumpcyjna.

W lokalu z salą sprzedaży 102 mkw. części gastronomiczna i konsumpcyjna stanowią łącznie aż dwie trzecie powierzchni. Każda z trzech stref odróżnia się kolorystyką...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. kwiecień 2024 12:03