24.11.2021/16:48

Michał Sacha, Carrefour Polska: Pandemia zachwiała doświadczeniem zakupowym w sklepach

– Doświadczenie zakupowe w sklepie zostało zachwiane w wyniku pandemii. Do tej pory wizyta była przyjemnością, a teraz stała się koniecznością – mówi Michał Sacha, Członek Zarządu, dyrektor marketingu, digital, IT e-commerce i usług finansowych w Carrefour Polska.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także