03.09.2020/13:36

Michał Sadecki, prezes PGS demaskuje rzeczywisty cel wprowadzania podatku cukrowego

W styczniu 2021 roku wchodzi w życie tzw. „podatek cukrowy”, mający być częścią promocji prozdrowotnych wyborów konsumentów. Zdaniem przedstawicieli handlu oraz części ekspertów nowe przepisy wydają się być niespójne. Władze Polskiej Grupy Supermarketów pytają, czy ustawa ma służyć konsumentom, czy jedynie służyć łataniu budżetu?

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Nicky 04.09.2020

    Ale tendencyjnie napisany artykuł, za który zapłacili zapewne producenci tych napojów. Kofeina została dołączona bo jest wszechobecna w energetykach, a tekst o tym, że pijąc napoje ze słodzikiem szybciej schudniemy to jest już kompletna bzdura XD

  • Majster 03.09.2020

    Panie Michale, sprzedaż wódek o pojemności

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także