18.02.2020 / 17:00
StoryEditor

Mięsno-roślinne hybrydy szansą dla innowacyjnych marek

Honorata Jarocka, senior food and drink analyst w firmie Mintel (fot. archiwum)
Globalna branża mięsna mierzy się z wieloma wyzwaniami związanymi z prozdrowotnymi i dotyczącymi stanu przyrody obawami konsumentów. Według danych agencji Mintel 41 proc. respondentów w Polsce deklaruje, że w ciągu ostatniego roku zmniejszyło ilość przetworzonych produktów mięsnych w diecie z uwagi na troskę o środowisko.

Aby sprostać rosnącym oczekiwaniom rynku, producenci coraz większy akcent kładą na „czyszczenie etykiet”, a także na aktywności związane z ulepszaniem receptur, w tym z obniżani...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
09.12.2025 / 14:58
StoryEditor
AI może radykalnie zmienić łańcuchy dostaw, ale nie wolno jej implementować beztrosko
Piotr Sprzęczka, dyrektor zarządzający na region CEE w firmie Logwin Poland (mat. prasowe)

Sztuczna inteligencja będzie w logistyce potężnym narzędziem, jednak wielkie modele analityczne karmią się danymi, które bywają udostępniane w taki sposób, że operatorzy AI mogą się dowiedzieć o firmie dosłownie wszystkiego. Dlatego firma Logwin postawiła na budowanie tych narzędzi w zamkniętym środowisku informatycznym – wyjaśnia Piotr Sprzęczka, dyrektor zarządzający Logwin w regionie CEE.

Gorącym tematem jest dzisiaj sztuczna inteligencja. Już wiadomo, że potężnie wpłynie na wszystkie sektory gospodarki, na całym świecie. Jak Logwin wykorzystuje te technologie? C...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.12.2025 / 11:13
StoryEditor
To najwierniejsi "żołnierze" Biedronki. Ci ludzie są z nią od początku
Z okazji swojego 30-lecia sieć Biedronka nagrodziła kilkudziesięciu pracowników z najdłuższym stażem pracy w sklepach, biurach i magazynach firmy

Sieć Biedronka obchodzi w tym roku 30 lecie istnienia. Okazuje się, że jest niewielka grupa pracowników, która pracuje w firmie od samego początku.

Spośród 80 tys. pracowników firmy 28 osób jest z nią od samego początku, czyli od 1995 roku - informuje Aleksandra Pluta, która w Jeronimo Martins Polska odpowiada za dział Peop...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. grudzień 2025 07:22