Mila modernizuje sklepy. Zobacz, jak wygląda nowy koncept
Należąca do market-Detal sieć Mila rozpoczęła wdrażanie nowego konceptu sklepowego. Pierwszym obiektem działającym w odmienionym formacie jest placówka zlokalizowana w Pobiedziskach, przy ul. Królowej Jadgiwi 4. W nowym koncepcie udoskonalono stoisko alkoholowe, ladę mięsno-wędliniarską i stoisko piekarniczo-cukiernicze.
W sklepie w Pobiedziskach zostało wprowadzone całkowicie nowe, nigdzie wcześniej nie występujące w sieci, stoisko piekarniczo-cukiernicze. Klienci mogą tam kupić świeże pieczywo wypiekane na miejscu z niemrożonego ciasta, pieczywo regionalne, ciasta i inne wyroby cukiernicze. Słodkie „luzy”, ciasta oraz cukierki, zostały umieszczone w specjalnie zaprojektowanym do tego regale.
Sieć Mila postanowiła także odmienić stoisko alkoholowe - w placówce w Pobiedziskach od teraz jest ono w 100 proc. samoobsługowe. Kolejne zmiany dotknęły lady z mięsem i wędlinami, jak również stoisk kasowych.
Już w czwartek, 25 sierpnia uruchomiony zostanie kolejny zmodernizowany sklep sieci Mila. Chodzi o placówkę działającą w Inowrocławiu, przy ul. Emilii Plater 10. Z okazji ponownego otwarcia odmienionego sklepu przygotowana została m.in. kampania automobilowa, a także degustacje produktów, które sprzedawane są w sieci. Ponadto w dniu otwarcia klienci skorzystać będą mogli z poczęstunku w formie hot-dogów.
W Polsce działa na chwilę obecną 188 sklepów sieci Mila. Przypomnijmy, sieć funkcjonuje na rynku jako niezależny byt od stycznia 2015 r. Wcześniej sklepy kontrolowane przez spółkę market-Detal wchodziły w skład Grupy Polomarket.
4