14.04.2016/11:38

Miraculum chce rosnąć za granicą

Za dwa-trzy lata kosmetyczna firma chce generować z eksportu połowę przychodów. Spółka dotychczas wysyłała produkty tylko na Wschód. Teraz ma się to zmienić.

Jak pisze „Puls Biznesu”, Miraculum rozpoczęło właśnie sprzedaż produktów we Francji, Hiszpanii, Grecji, Portugalii oraz w Maroko. Trwają rozmowy z odbiorcami w Libii oraz Algierii. Obecnie tylko 8 proc. przychodów spółki stanowi eksport. W budowaniu świadomości marek firmy pomogły m.in. prowadzone za granicą działania w mediach społecznościowych. Miraculum stawia na kosmetyki do makijażu, które stały się polską specjalnością eksportową.
Do notowanej na giełdzie Miraculum należą takie marki jak Chopin, Pani Walewska, Virtual czy Joko.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.