29.11.2021/13:57

Mirosław Wawryszczuk, Stokrotka: Przed świętami rośnie sprzedaż mięsa, nabiału, ryb i produktów do pieczenia

O tym jak sieć Stokrotka przygotowuje się do okołoświątecznych pików sprzedażowych – rozmawiamy z Mirosławem Wawryszczukiem, członkiem zarządu Stokrotki, dyrektorem sprzedaży i marketingu.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Gość 29.11.2021

    Ryba to nie mięso od kiedy?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także