13.04.2017/11:15

Mlekovita wierzy w finger foods

W wielu krajach przekąski typu tzw. finger foods to szeroka kategoria kierowana nie tylko do klienta detalicznego, ale też do sektora HoReCa. Polski rynek tego typu produktów dopiero się rozwija.

W segmencie serów o charakterze przekąskowym jest jeszcze wiele możliwości. W naszym kraju to niewykorzystana nisza rynkowa o dużym potencjale. Na razie większość produktów przekąskowych jest importowana. Jednak polskie mleczarnie uważnie obserwują rynek.

– Wychodzimy naprzeciw klientom poszukującym tego typu produktów. Mamy duże możliwości techniczne i technologiczne. Inwestujemy w innowacje – komentuje Anna Dmochowska z Mlekovity. Jednocześnie wskazuje, że jej firma od dawna ma w asortymencie Zakopiańskie Specjały w typowo przekąskowej formie, czyli Faruki i Mini Gołki.

Faruki to ser podpuszczkowy parzony w formie nitek, dostępny również w wersji wędzonej. Mini Gołka Zakopiańska to zaś tradycyjny wędzony ser otrzymywany z mleka krowiego.

Mlekovita nie poprzestała jednak wyłącznie na tym asortymencie – w 2017 roku pojawiły się paluszki serowe MiaMu. Ten ser w postaci pojedynczo pakowanych paluszków nie zawiera konserwantów, barwników i glutenu, dzięki czemu stanowi znakomitą przekąskę głównie dla najmłodszych, ale nie tylko. Wkrótce asortyment paluszków poszerzony zostanie o nowe warianty: wędzony i z czarnuszką.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.