09.04.2021 / 10:25
StoryEditor

Mokra karma dla psów Butcher’s Functional doceniona w badaniu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów

Linia funkcjonalnych mokrych karm marki Butcher’s jest dopasowana do zróżnicowanych potrzeb psów. Produkt zdobył uznanie właścicieli czworonogów i zdobył brązowy medal w kategorii: Karma dla zwierząt.

Znajdują się w niej produkty Light, pomagające utrzymać prawidłową wagę, Joints dbające o stawy, Beauty gwarantujące piękną sierść, Sensitive przeznaczone dla pupili o wrażliwych żołądkach. Ofertę dopełniają karmy w wersji Junior i Senior odpowiednie dla psów młodych oraz zaawansowanych wiekiem.

- Butcher’s od ponad 30 lat specjalizuje się w produkcji wysokiej jakości, naturalnej karmy dla zwierząt. Linia produktów funkcjonalnych przeznaczona do codziennego żywienia psów spełnia konkretne potrzeby. Nowy odświeżony design opakowań, pozwala klientom łatwiej odnaleźć karmę, której szukają na sklepowych półkach, a także w czytelny sposób komunikuje jej benefity oraz fakt, że należy ona do kategorii premium. Dziękujemy za wyróżnienie w badaniu, które utwierdza nas w przekonaniu, że rośnie zainteresowanie zdrowymi, naturalnymi produktami, które mają korzystny wpływ na organizm zwierząt – mówi Pat Romanek, członek zarządu, Butcher’s Pet Care.

Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów, realizowanego przez wydawcę „Wiadomości Handlowych” cyklicznie od dziesięciu lat, jest wyłonienie topowych nowości wprowadzonych na rynek w minionych 12 miesiącach. W tym roku były to produkty, które pojawiły się w sprzedaży w okresie pomiędzy początkiem września 2019 roku a końcem września roku 2020.

Badaniem objęte są wyłącznie propozycje nowe albo odświeżone wersje wyrobów już istniejących. Unikatowa formuła projektu oraz fakt, że znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów umieszczony na opakowaniach wyrobów faktycznie zachęca klientów do ich zakupu, sprawia, że cieszy się on dużą popularnością. Rokrocznie do udziału w badaniu zgłasza się kilkadziesiąt firm działających w branżach spożywczej, chemicznej i kosmetycznej. Daje to w sumie kilkuset pretendentów do tytułu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów.

W ostatniej edycji rankingu, która przypadła na niełatwy czas pandemii, ich grono wcale nie było mniejsze niż zazwyczaj. Badanie objęło 252 produkty i linie produktowe, które zostały przyporządkowane do 49 kategorii.

Tegoroczne badanie jak zawsze przeprowadził renomowany, głęboko osadzony w branży FMCG instytut GfK Polonia. Produkty, które otrzymały tytuł najlepszych i medale od złotego do brązowego, wybrało grono najsurowsze z możliwych – sami konsumenci. 

16. kwiecień 2024 21:30