21.10.2013 / 20:46
StoryEditor

Muszkieterowie na wojnie z Biedronką

()
Średnio o jedną piątą spadły ceny kilku tysięcy popularnych produktów w rozwijanej przez Grupę Muszkieterów sieci Intermarché. To odpowiedź na wojnę cenową rozpętaną przez dyskonty.

Intermarche _nowe logoNiższe ceny obowiązują w placówkach Intermarché od czerwca br. Akcja potrwa do odwołania pod hasłem „Wielka rewolucja cenowa”, co ma nawiązywać do Wielkiej Rewolucji Francuskiej...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.04.2024 / 09:59
StoryEditor
Weteran Biedronki dołącza do sieci dyskontów Vollmart w roli dyrektora sprzedaży
Artur Czerski, dyrektor sprzedaży sieci dyskontów Vollmart (fot. archiwum AC)
Artur Czerski, związany dawniej przez 15 lat z Jeronimo Martins Polska, czyli właścicielem sieci Biedronka, wzmocni zespół Vollmartu. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, menedżer dołączył 8 kwietnia do polskiej sieci jako dyrektor sprzedaży.

Artur Czerski pracował w Biedronce w latach 1997-2012. Zaczynał jako kierownik rejonu, mając pod sobą 6-12 sklepów. Od 2003 r. był senior sales managerem i kierownikiem okręg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2024 / 09:25
StoryEditor
Majówka 2024. Ile Polacy zamierzają przeznaczyć w tym roku na zakupy na grilla?
Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa (fot. Simon Kadula/Shutterstock)
Polacy, którzy zamierzają grillować podczas tegorocznej majówki, przeważnie planują zrobić zakupy w promocjach. Deklaruje tak niespełna 58 proc. respondentów. Jednorozowo Polacy na grillowanie są skłonni wydać zaledwie... od 50 do 100 zł (34,5 proc. odpowiedzi) - wynika z badania UCE Research i Blixa.

Nieco mniej osób twierdzi, że zamierza wydać od 100 do 150 zł (31,7 proc.), za to zauważalnie mniej osób zadeklarowało wydatki w przedziale od 150 do 200 zł (14,2 proc.). Najrza...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. kwiecień 2024 21:53