31.07.2018/12:57

Na pocztę po napoje i słodycze! Poczta Polska sprzedaje coraz więcej napojów

Klienci Poczty Polskiej mogą korzystać z coraz  szerszego asortymentu napojów. Do sprzedaży wprowadzone zostały  wybrane produkty Pepsi, Tymbark oraz Trrick, a w części placówek są oferowane w dedykowanych im chłodziarkach.

Poczta Polska wprowadziła do całej sieci placówek rozszerzony asortyment napojów. W czerwcu pojawiło się 15 nowych pozycji. To reakcja na  zwiększone potrzeby klientów w letnie miesiące. W czerwcu sprzedaż w tej kategorii produktów wzrosła o ponad 30% w porównaniu do wyników z maja br. Poczta Polska odnotowuje także ponaddwukrotny wzrost sprzedaży tego typu produktów w porównaniu do analogicznego okresu z 2017 roku.

W ramach wprowadzonego asortymentu napojów z grupy Pepsi można nabyć m.in. takie marki, jak: Pepsi, Mirinda, Lipton Ice Tea oraz 7UP w butelkach o pojemności 0,5 l oraz w puszkach o pojemności 0,33 l. W ramach nowego asortymentu produktów Tymbark klienci mogą zakupić m.in.: soki, Kubuś GO!, Kubuś Waterrr. W sprzedaży są dostępne napoje o pojemności 0,5 l, 0,3 l oraz musy o wadze 120 g. Największą popularnością spośród wprowadzonych ostatnio napojów cieszy się Pepsi oraz Lipton Ice Tea.

Wybrane placówki zostały wyposażone w chłodziarki dedykowane wprowadzonym do sprzedaży napojom. Liczba lokalizacji wyposażonych w lodówki będzie sukcesywnie rosnąć. Poczta zaoferowała klientom dostęp do tych produktów aby zapewnić chwile orzeźwienia i ochłody w najgorętsze dni w roku.

Poczta Polska w swojej strefie handlowej oferuje także np. soki Frugo, wodę mineralną Ostromecko, oranżadę Hellena, napoje izotoniczne (4Move i Oshee) oraz energy drink (Black). Przychody Poczty Polskiej z działalności handlowej rosną systematycznie od kilku lat.

Poczta już kilka miesięcy temu zapowiedziała rozwój współpracy zarówno z polskimi, jak i międzynarodowymi producentami wyrobów FMCG. Jak zadeklarował Przemysław Sypniewski, prezes Poczty Polskiej istotnym obszarem ma być także zacieśnianie współpracy ze spółkami skarbu państwa. Przykładem takiej kooperacji jest wprowadzenie przez Fabrykę Cukierków „Pszczółka” jej produktów do placówek Poczty Polskiej w całym kraju.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • 1111 23.02.2019

    Poczta powinna sprzedać koperty i produkty do nadania przesyłki A nie bawić się w sklep spożywczy tylko podpasek brakuje nic się na poczcie nie zmienia żenada.

  • Dg 01.08.2018

    Aż się wymiotować chce od tych pocztowych produktów

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.