Monika Woźniak, Augeo Ventures: Na polskim rynku jest miejsce dla sklepów delikatesowych
- Zmiany trendów konsumenckich powinny sprzyjać rozwojowi delikatesów franczyzowych - o mniejszych powierzchniach, bliżej domu; takich, których nie obejmie podatek handlowy. W przypadku wielkopowierzchniowych delikatesów, można spodziewać się zamykania sklepów nierentownych oraz zmniejszania istniejących powierzchni - zauważa w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Monika Woźniak, senior consultant Augeo Ventures.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
20.09.2016
W miejsce delikatesów często wchodzą sklepy z szeroko pojętą zdrową żywnością .... dodatkowo sprytny i wyedukowany Prosument nie da się nabrać na wyższe ceny w delikatesach za te same produkty lub marki które może kupić taniej w promocji w innych formatach ... delikatesy Alma działała pod prąd kilku trendom rynkowym (zakupy blisko i tanio) ... jeżeli tempo zmian na zewnątrz (rynek) jest większe niż wewnątrz firmy zbliża się koniec bo w handlu jest jeden szef i decydent to klient .... :)
Firma usługowa musi być cały czas w trendzie albo lekko go wyprzedzać do zachowań konsumenckich, tu można coś zaproponować ale nie można nic narzucić Klientom .... :)
3