19.09.2016/12:15

Monika Woźniak, Augeo Ventures: Na polskim rynku jest miejsce dla sklepów delikatesowych

- Zmiany trendów konsumenckich powinny sprzyjać rozwojowi delikatesów franczyzowych - o mniejszych powierzchniach, bliżej domu; takich, których nie obejmie podatek handlowy. W przypadku wielkopowierzchniowych delikatesów, można spodziewać się zamykania sklepów nierentownych oraz zmniejszania istniejących powierzchni - zauważa w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Monika Woźniak, senior consultant Augeo Ventures.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • krzyś 20.09.2016

    W miejsce delikatesów często wchodzą sklepy z szeroko pojętą zdrową żywnością .... dodatkowo sprytny i wyedukowany Prosument nie da się nabrać na wyższe ceny w delikatesach za te same produkty lub marki które może kupić taniej w promocji w innych formatach ... delikatesy Alma działała pod prąd kilku trendom rynkowym (zakupy blisko i tanio) ... jeżeli tempo zmian na zewnątrz (rynek) jest większe niż wewnątrz firmy zbliża się koniec bo w handlu jest jeden szef i decydent to klient .... :)
    Firma usługowa musi być cały czas w trendzie albo lekko go wyprzedzać do zachowań konsumenckich, tu można coś zaproponować ale nie można nic narzucić Klientom .... :)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.