Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

13.02.2023 / 11:59
StoryEditor

Na wakacjach i feriach Polacy piją małpki? Tak mówią dane urzędów skarbowych

Butelki po ”małpkach” wykluczone z systemu kaucyjnego
Choć najwięcej pieniędzy z tytułu tzw. opłaty małpkowej przekazały do budżetów samorządów urzędy skarbowe w największych miastach, to już biorąc pod uwagę odsetek mieszkańców, wychodzi na to, że najwięcej dostały gminy turystyczne. Wszystko dlatego, że to najprawdopodobniej na wakacjach i feriach Polacy chętnie popijają małpki.

O sprawie pisze portal businessinsider.com.pl. Urzędy skarbowe z Warszawy przekazały miastu w ciągu dziewięciu pierwszych miesięcy zeszłego roku 23,3 mln złotych. Na kolejn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 11:20
StoryEditor
Gigant handlowy już wie, jak zwiększyć koszyk zakupowy. Te badania pokazały, na co warto postawić!
Koszyk na zakupy w sklepie sieci Dino

Sztuczna inteligencja (AI) coraz śmielej wkracza w nasze życie, a jej rola w procesach zakupowych staje się kluczowa. Z najnowszego raportu „Retail Rewired 2025” opublikowanego przez sieć Walmart wynika, że konsumenci ufają AI bardziej niż influencerom, co może zrewolucjonizować branżę handlową. Giganci tacy jak Walmart już wiedzą, na co warto postawić, aby znacząco zwiększyć koszyk zakupowy.

AI vs. Influencerzy: Kto wygrywa bitwę o zaufanie konsumenta?

Jeszcze niedawno to influencerzy kształtowali trendy i decyzje zakupowe milionów. Dziś ich pozycja jest zag...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.07.2025 / 11:20
StoryEditor
Rossmann otwiera 2000. drogerię w Polsce. Prezes: Marcin Grabara: To nie koniec ekspansji

Rossmann nie zwalnia tempa. W 2025 roku otworzy swoją 2000. drogerię w Polsce i planuje na naszym rynku kolejne 300. Prezes Marcin Garbara zdradza plany rozwoju i kierunki inwestycji sieci.

Rossmann dynamicznie rozwija swoją sieć sprzedaży w Polsce. Już w październiku firma otworzy swoją 2000. drogerię, tym razem w Lubartowie. Jak zapowiada w rozmowie z money....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. lipiec 2025 18:45