Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

17.01.2022 / 13:41
StoryEditor

Najlepszy Produkt 2022 – Wybór Konsumentów. Zapraszamy na ogłoszenie wyników badania

Wyniki badania Najlepszy Produkt 2022 - Wybór Konsumentów poznamy już 20 stycznia (mat. własne)
Już w najbliższy czwartek – 20 stycznia – zapraszamy na oficjalne ogłoszenie wyników badania konsumenckiego „Najlepszy Produkt 2022 – Wybór Konsumentów”, które odbędzie się w formie transmisji online.

Już 20 stycznia o godzinie 12:00 spotka się z Państwem Redaktor Michał Kokoszkiewicz, który przekaże Państwu wyniki badania „Najlepszy Produkt 2022 – Wybór Konsumentów”.


TRANSMISJA: WYNIKI BADANIA "NAJLEPSZY PRODUKT 2022 - WYBÓR KONSUMENTÓW"

 

Przedmiotem 11. edycji ogólnopolskiego badania „NAJLEPSZY PRODUKT – Wybór Konsumentów®” było 240 NOWOŚCI - spożywczych, chemicznych i kosmetycznych, wprowadzonych do dystrybucji między 1 września 2020 a 30 września 2021 roku w ramach 43 kategorii. Celem badania było zidentyfikowanie, które nowe produkty zasługują na miano najlepszych. Zwycięzców wybrali konsumenci ankietowani przez instytut GfK Polonia.

Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów® to znak, który sprzedaje, co potwierdzają tegoroczne badania – aż 75% respondentów zadeklarowało, że zamieszczenie logotypu „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów” na opakowaniu zachęca do wyboru i zakupu tak oznaczonego produktu (wśród grupy respondentów deklarujących, że oznaczenie produktu znakiem „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów” zachęciłoby / zachęca ich do wyboru i zakupu tak wyróżnionego produktu).       
 

Organizatorem badania jest Wydawnictwo Gospodarcze, wydawca branżowego tytułu „Wiadomości Handlowe” oraz branżowych portali wiadomoscihandlowe.pl i wiadomoscikosmetyczne.pl.

Od 15 lat jesteśmy organizatorem badań rynkowych takich jak: „Perły Rynku FMCG”, „Perły Regionu”, „Perły Rynku Kosmetycznego” oraz „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów” i „Ulubiona Marka Polaków”.
 

W razie pytań zapraszamy do kontaktu z:

Joanna Kiełbasa, Project Manager 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
+48 730 014 502

31.10.2025 / 10:37
StoryEditor
Nowe dane o inflacji. Jak zmieniły się ceny żywności?
Jak wyglądała inflacja w październiku? (fot. Shutterstock)

Szybki szacunek inflacyjny za październik pokazuje, że ceny towarów i usług urosły w skali roku o 2,8 proc. Żywność podrożała o 3,4 proc.

W ujęciu rocznym wskaźnik inflacji wyniósł 2,8 proc. i nadal mieści się w poziomie odchyleń przyjętych przez NBP (między 1,5 a 3,5 proc. z docelową wartością na poziomie 2,5 pro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.10.2025 / 16:43
StoryEditor
Jaki plan na marki własne ma Intermarche? “Tylko my to mamy”. Sieć chce podwoić ich udział w sprzedaży
Intermarche (fot. Shutterstock)

Sieć Intermarche chce sukcesywnie zwiększać udziały marki własnej w sprzedaży do poziomu 20 procent. W jaki sposób chce to osiągnąć?

O planach mówił Tomasz Walczak, dyrektor marketingu sieci Intermarche podczas debaty na targach Future Private Labels Expo 2025. Podkreślał, że we Francji udział marek własnych ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. listopad 2025 09:46