21.03.2020/10:58

Najważniejsze wiadomości tygodnia: nowe przepisy w handlu, Frisco.pl, Ikea, Piotr i Paweł, Żabka, Carrefour

W tym tygodniu sytuację w handlu kształtowała głównie walka z koronawirusem. Sieci zabezpieczają swoich pracowników i klientów oraz łańcuchy dostaw. Czym jeszcze żyła w tym tygodniu branża FMCG? 

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Anka28 23.03.2020

    To samo dotyczy branży fryzjerskiej. Obcinanie na odległość? Czy na własne ryzykom

  • Nina24 22.03.2020

    Szkoda tylko że nagle okulary zrobiły się produktem pierwszej potrzeby i nikt nie zdaję sobie sprawy z tego że nagle od poniedziałku na CH uderza wszyscy klienci którzy wrócili z zagranicy bo będą musieli mieć pilnie zrobione(oczywiście w Polsce jest takiej)Nie rozumiem jak można zachować odstęp 1.5 m od klientów którym będzie trzeba podać okulary do przymierzania, zrobić odpowiednie pomiary. I skąd będziemy wiedzieć czy ta osoba nie powinna właśnie siedzieć w domu bo jest objeta kwarantanny.Czas obsługi takiego klienta nie trwa minutę tylko z reguły od 15nawet do 45 minut. I gdzie tu jest nasze bezpieczeństwo?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.