21.03.2020/10:58

Najważniejsze wiadomości tygodnia: nowe przepisy w handlu, Frisco.pl, Ikea, Piotr i Paweł, Żabka, Carrefour

W tym tygodniu sytuację w handlu kształtowała głównie walka z koronawirusem. Sieci zabezpieczają swoich pracowników i klientów oraz łańcuchy dostaw. Czym jeszcze żyła w tym tygodniu branża FMCG? 

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Anka28 23.03.2020

    To samo dotyczy branży fryzjerskiej. Obcinanie na odległość? Czy na własne ryzykom

  • Nina24 22.03.2020

    Szkoda tylko że nagle okulary zrobiły się produktem pierwszej potrzeby i nikt nie zdaję sobie sprawy z tego że nagle od poniedziałku na CH uderza wszyscy klienci którzy wrócili z zagranicy bo będą musieli mieć pilnie zrobione(oczywiście w Polsce jest takiej)Nie rozumiem jak można zachować odstęp 1.5 m od klientów którym będzie trzeba podać okulary do przymierzania, zrobić odpowiednie pomiary. I skąd będziemy wiedzieć czy ta osoba nie powinna właśnie siedzieć w domu bo jest objeta kwarantanny.Czas obsługi takiego klienta nie trwa minutę tylko z reguły od 15nawet do 45 minut. I gdzie tu jest nasze bezpieczeństwo?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.