04.02.2021 / 15:23
StoryEditor

Napoje słodzone i suplementy diety na cenzurowanym. Ich reklamy zostaną objęte wyższą stawką nowego podatku od mediów

Rząd szykuje nowy podatek, który będą musiały płacić media. Danina może wejść w życie już 1 lipca, a potencjalne wpływy do budżetu oszacowane zostały na 800 mln zł w skali pełnego roku. Producenci (i reklamodawcy) z branży handlowej i FMCG powinni zainteresować się tym tematem, powraca bowiem kwestia wysokiego opodatkowania m.in. reklam suplementów diety.

Rada Ministrów stara się sprzedać próbę sięgnięcia do kieszeni mediów jako walkę z COVID-19 (choć same media też mocno odczuły pandemię). Projekt ustawy o nowej daninie trafił j...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2024 16:44