Netto ma niezwykle ambitny plan – sieć chce wejść w Polsce do Top 5 detalistów spożywczych
Po sprzedaży biznesu w Szwecji firma Salling Group – właściciel sieci dyskontowej Netto – zamierza mocno inwestować w Polsce. W planach na najbliższe lata jest 35 do 40 nowych placówek rocznie. Przyspieszy też modernizacja istniejących dyskontów do formatu Netto 3.0. Docelowo duński detalista chce się znaleźć w gronie pięciu największych sieci detalicznych w Polsce – informuje Dansk Handelblad.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
2 komentarze
-
27.05.2020
Dawać sklepy na Lubelszczyznę. W. Lublinie same LIdly, Biedry i Żabki czy Stokrotki plus stare LSs Społem
-
26.05.2020
Sklep nr 150 - obsługa przy kasie w tempie żółwia. Asortyment ubogi w porównaniu do sąsiedniego Lidla. Dział z wodami mineralnymi - nieporozumienie (jakaś marka własna i wody wielkich koncernów typu źródlana woda Żywiec Zdrój - a gdzie mineralna Cisowianka, Nałęczowianka czy Jurajska?). Dział z nabiałem - gdzie skyr naturalny? Dział z herbatami - brak herbaty białej. W tej sieci wybór produktów jest dla mnie zbyt mały.
12