26.05.2020/12:54

Netto ma niezwykle ambitny plan – sieć chce wejść w Polsce do Top 5 detalistów spożywczych

Po sprzedaży biznesu w Szwecji firma Salling Group – właściciel sieci dyskontowej Netto – zamierza mocno inwestować w Polsce. W planach na najbliższe lata jest 35 do 40 nowych placówek rocznie. Przyspieszy też modernizacja istniejących dyskontów do formatu Netto 3.0. Docelowo duński detalista chce się znaleźć w gronie pięciu największych sieci detalicznych w Polsce – informuje Dansk Handelblad.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Anonimek 27.05.2020

    Dawać sklepy na Lubelszczyznę. W. Lublinie same LIdly, Biedry i Żabki czy Stokrotki plus stare LSs Społem

  • klient millennials 26.05.2020

    Sklep nr 150 - obsługa przy kasie w tempie żółwia. Asortyment ubogi w porównaniu do sąsiedniego Lidla. Dział z wodami mineralnymi - nieporozumienie (jakaś marka własna i wody wielkich koncernów typu źródlana woda Żywiec Zdrój - a gdzie mineralna Cisowianka, Nałęczowianka czy Jurajska?). Dział z nabiałem - gdzie skyr naturalny? Dział z herbatami - brak herbaty białej. W tej sieci wybór produktów jest dla mnie zbyt mały.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.