23.04.2021 / 19:37
StoryEditor

Netto Polska otwiera pierwszy dyskont convenience. Operator rusza z testami nowego formatu sklepów [GALERIA]

302819
395508
Dyskont Netto 3.0 w koncepcie convenience w Szczecinie (Netto Polska)
395509
Dyskont Netto 3.0 w koncepcie convenience w Szczecinie (Netto Polska)
395510
Dyskont Netto 3.0 w koncepcie convenience w Szczecinie (Netto Polska)
302819
395508
395509
395510
Duńska sieć dyskontów Netto Polska otworzyła w Szczecinie przy ul. Śląskiej 26/U1 testowy sklep w koncepcie 3.0, ale małym formacie convenience. Placówka ma ok. 400 mkw. i stawia na asortyment convenience i produkty świeże. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl operator chce uruchomić w ramach pilotażu kilka tego typu placówek.

Janusz Stroka, prezes Netto Polska podkreśla w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl, że w założeniu małe Netto 3.0, będzie konceptem przeznaczonym dla większych miast i lok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.04.2024 / 14:51
StoryEditor
Maciej Hodowany przechodzi z Żabki do Froo Romania. Będzie pomagał otworzyć 200 sklepów Froo do końca roku
Maciej Hodowany, dyrektor operacyjny i członek zarządu Froo Romania Retail, fot. M. Hodowany
Maciej Hodowany, który pełnił dotychczas rolę dyrektora sprzedaży w firmie Żabka Polska będzie teraz wspierał biznes firmy na rynku rumuńskim. Hodowany objął właśnie funkcję dyrektora operacyjnego i członka zarządu w spółce Froo Romania Retail.

Do kwietnia 2024 r. Maciej Hodowany pełnił dotychczas funkcję dyrektora sprzedaży w firmie Żabka Polska teraz będzie on wspierał biznes firmy na rynku rumuńskim. Objął on właśni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.04.2024 / 16:55
StoryEditor
Zobowiązania środowiskowe dotyczą nie tylko galerii handlowych, ale też ich najemców
Zobowiązania środowiskowe dotyczą nie tylko obiektów handlowych, ale też najemców (fot. Viktor Bystrov/Unsplash)
Polityka klimatyczna Unii Europejskiej, a w tym zobowiązania środowiskowe w ramach ESG, dotyczy całej gospodarki w krajach członkowskich, co w przypadku sektora obiektów handlowych oznacza zarówno wynajmujących, jak i najemców – podkreśla w najnowszym komunikacie Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH).

Działalność handlowa i usługowa prowadzona w obiektach handlowych jest nierozerwalnie związana z funkcjonowaniem tych obiektów, a oczekiwana efektywność energetyczna budynku, kt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. kwiecień 2024 16:34