Netto wprowadza ekologiczną markę własną Go Eko
W sklepach Netto w Polsce zadebiutowały produkty pod brandem Go Eko. To pierwsza ekologiczna marka własna sieci.
Od ubiegłego roku produktami sygnowanymi Go Eko mogą cieszyć się szwedzcy klienci Netto. Teraz marka zadebiutowała w Polsce. Do sprzedaży pod tym brandem trafiły: ekologiczny ryż brązowy, bezglutenowe ekologiczne płatki owsiane, a także dwa rodzaje ekologicznych syropów: żurawinowo-jabłkowy oraz o smaku czarnego bzu.
Już niedługo w ramach oferty pojawią się także oliwki, lazania, ciecierzyca, fasola czerwona oraz dwa rodzaje pesto. Jak zapewnia Netto, asortyment marki będzie na bieżąco poszerzany w oparciu o potrzeby zgłaszane przez klientów.
Sieć handlowa podkreśla, że w jej ofercie systematycznie rośnie liczba produktów eko, vege, vegan, bez cukru, bez glutenu, itp. Znaleźć je można w placówkach Netto w ramach tzw. Półki Zdrowia.
Przypomnijmy, że pierwszą ekologiczną marką własną na poziomie całej Grupy Netto był brand ØGO, który zadebiutował przed kilkoma laty na rodzimym, duńskim rynku.
4