Netto wykorzysta blogerów w kampanii promującej sprzedaż owoców i warzyw
Netto wystartowało z kolejną odsłoną kampanii "TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach", której celem jest zachęcenie klientów do spożywania świeżych produktów. Marka zaprosiła do udziału w kampanii ośmiu znanych blogerów. Kampania potrwa do 15 lipca.
W ramach kampanii blogerzy stają do rywalizacji, a fani mogą oceniać, czy prezentowane przez nich pomysły na posiłki trafią w gust gust i tym samym zasłużą na przepustkę do dalszego etapu zabawy. Rywalizację rozpoczęło ośmiu blogerów, podzielonych na dwuosobowe zespoły. Pojedynkują się dwa razy w tygodniu, publikując na swoich kanałach przepisy kulinarne. Netto prezentuje je z kolei na Facebooku i swojej stronie internetowej.
Tworzone przez blogerów dania przygotowane są z produktów dostępnych w sklepach Netto, w znacznej mierze z marek własnych. Fani pod koniec tygodnia mogą głosować na ulubionego blogera w ankiecie na FB, zawierającej gify z prezentacją obu przepisów każdego z bohaterów starcia.
W pojedynkach kulinarnych Netto biorą udział: Tata w pracy, Zuch, Tekstualna, Mamalla, Basia Szmydt, AlaantkoweBlw oraz Perfekcyjna w domu.
Kuchenne Pojedynki Netto są drugim etapem kampanii „TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach”. Lekka i humorystyczna forma kampanii adresowana jest do młodych konsumentów i rodziców z dziećmi oraz "wszystkich tych, którzy poszukują sposobów na wdrożenie zdrowszych nawyków żywieniowych w swoim domu, ale bez wielkich wyrzeczeń". W swoich działaniach Netto skupia się promowaniu oferty świeżych produktów, a także propozycjach asortymentu z kategorii eko, bio, bez cukru, dostępnego w ramach Półki Zdrowia.
8