01.01.2021 / 09:16
StoryEditor

Netto zapowiada budowę kolejnych ekologicznych sklepów

Zielony sklep Netto w Danii (Salling Group)
Klienci Netto w Danii mogą spodziewać się nowych sklepów, zbudowanych z materiałów nadających się do recyclingu. Pierwszy taki dyskont otwarto w Horsens, natomiast kolejne dwa, w Odense i Esbjerg, są już w budowie.

Green Netto w duńskiej gminie Horsens nie będzie sklepem unikatowym. Detalista zapowiada, że wszystkie następne, wolnostojące sklepy Netto również będą budowane w tej samej tech...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.06.2025 / 13:34
StoryEditor
Znany fundusz venture capital ma 70 mln euro na inwestycje. Zainwestował w Booksy, kogo teraz wesprze w rozwoju?
Zarząd funduszu Kaya od lewej: Tomas Obrtac, Vaclav Ryslink, Martin Rajcan, Karel Zheng (siedzi), Tomas Pacinda

Fundusz VC Kaya ogłosił tzw. first closing swojego piątego funduszu. Podmiot zebrał 70 mln euro i przeznaczy je na wsparcie innowacji technologicznych w CEE. Nowy fundusz koncentrować się będzie zwłaszcza na Polsce, Czechach i Słowacji.

To jednak nie wszystko, bo fundusz wejdzie też na rynki w Bułgarii, Chorwacji, Słowenii i na Węgrzech.

Poprzednie inwestycje Kaya obejmowały grupę znaczących, polskich star...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.06.2025 / 10:12
StoryEditor
Marki własne rozpychają się w całej Europie. Jaką pozycję wywalczyły sobie w Polsce?
Udział marek własnych w rynku FMCG w krajach Europy Wschodniej wzrósł w ub.r. o 0,3 proc. (fot. Bartek Banaszak)

Konsumenci w Polsce, ale też w całej Europie, coraz częściej wybierają produkty sygnowane markami własnymi detalistów. Z danych NielsenIQ, na które powołuje się PLMA wynika, że w 2024 udziały marek własnych w europejskim rynku FMCG po raz kolejny wzrosły, przy czym w dziewięciu krajach był to wzrost znaczący.

Zgodnie z danymi NielsenIQ, przytoczonymi przez PLMA (Private Label Manufacturers Association), udziały marek własnych w całej Europie wzrosły w 2024 r. w porównaniu z 2023 r. o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. lipiec 2025 17:03