Netto zmodernizowało już połowę sklepów w Polsce
Sieć Netto przekonwertowała do najnowszego layoutu już około połowy ze swoich 370 sklepów w Polsce. Proces modernizacji placówek jest kontynuowany i obejmuje od dwóch do czterech sklepów tygodniowo - mówił podczas Kongresu Rynku FMCG 2018 Sławomir Nitek, dyrektor operacyjny Netto Polska.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
18.05.2018
Dyrektor operacyjny netto Polska "W ramach tej strategii złożyliśmy klientom cztery obietnice: najatrakcyjniejsze ceny, zawsze zdrowy wybór, "jeszcze więcej niż dyskont" i "zawsze najlepsze oferty dla rodziny".
---> zawsze zdrowy wybór ??
Gdy dwa dni temu w netto zauważyłem śmietanę z olejem palmowym i wieloma innymi "zdrowymi" dodatkami to aż mnie cofnęło... Jeśli tak ma wyglądać zdrowy wybór to ja podziękuję.
6