17.05.2018/15:54

Netto zmodernizowało już połowę sklepów w Polsce

Sieć Netto przekonwertowała do najnowszego layoutu już około połowy ze swoich 370 sklepów w Polsce. Proces modernizacji placówek jest kontynuowany i obejmuje od dwóch do czterech sklepów tygodniowo - mówił podczas Kongresu Rynku FMCG 2018 Sławomir Nitek, dyrektor operacyjny Netto Polska.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Asd 18.05.2018

    Dyrektor operacyjny netto Polska "W ramach tej strategii złożyliśmy klientom cztery obietnice: najatrakcyjniejsze ceny, zawsze zdrowy wybór, "jeszcze więcej niż dyskont" i "zawsze najlepsze oferty dla rodziny".
    ---> zawsze zdrowy wybór ??
    Gdy dwa dni temu w netto zauważyłem śmietanę z olejem palmowym i wieloma innymi "zdrowymi" dodatkami to aż mnie cofnęło... Jeśli tak ma wyglądać zdrowy wybór to ja podziękuję.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.