04.08.2016/16:29

Nie ma jak topiony

Sery topione wciąż są lubianym i często kupowanym dodatkiem do kanapek. Większość Polaków nie wyobraża sobie bez nich pierwszego lub drugiego śniadania. Kategoria ciągle się rozwija.

Polacy są tradycjonalistami i wybierają znane sobie smaki takie jak Złoty Ementaler czy też serki z dodatkiem kurczaka, słonecznika, szynki i szczypiorku należące do najlepiej sprzedających się produktów. Są one równie popularne jak artykuły tworzone na bazie popularnych serów twardych, takich jak np. tylżycki oraz gouda czy 140 g miksy, czyli pudełka z serkami topionymi w kształcie trójkątów w różnych wersjach smakowych. Jak zauważa Aneta Będkowska, kierownik biura marketingu i współpracy z klientem w firmie Sertop, konsumenci tego rodzaju produktów doceniają standardowe opakowania z dwóch powodów: ze względu na praktyczną wielkość oraz wygodę w użyciu. – W naszej ofercie najpopularniejszy wśród miksów serków topionych jest serek Twój Ulubiony, zawierający 8 porcji zróżnicowanych smakowo porcji. Po prostu każdy znajdzie coś dla siebie – mówi Aneta Będkowska.

Dodaje, że nowości smakowe rzadko konkurują ze znanymi, sprawdzonymi smakami. Są one raczej ciekawym uzupełnieniem istniejącej oferty rynkowej. Podobnie kształtują się trendy w przypadku opakowań. Nowe zastosowania, ciekawe rozwiązania są chętnie oglądane, czasami kupowane na próbę, ale w ostatecznym starciu z tradycyjnymi opakowaniami zawsze wygrywa to, co jest klientom znane od lat i sprawdzone w praktyce. Wśród serków topionych Hochland najczęściej kupowane smaki to śmietankowy i szynka. - To one mają największą dystrybucję – przyznaje Jacek Wyrzykiewicz, PR & marketing services manager w firmie Hochland Polska. Zaznacza przy tym, że jego firma cały czas jest zaangażowana w rozwój kategorii, po to, aby w pełni wykorzystać jej potencjał. Dobrym przykładem rozwoju jest linia serów topionych Hochland w kubeczkach, które okazały się strzałem w dziesiątkę, odnosząc sukces rynkowy. Widać wyraźnie, że producenci serów topionych nie rezygnują z walki o podniebienia Polaków.

 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.